Literatura techniczna
Autor: Dieter Dommann
Wydanie: I, 1997
Format: 15 x 21,5 cm
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 104
Polecamy Państwa uwadze absolutną nowość na polskim rynku księgarskim - książkę, o którą pytali nas ludzie zawodowo uczestniczący w procesie produkcji, sprzedaży i dystrybucji energii cieplnej. Książka ta jest adresowana do pracowników działów marketingu, reklamy, public relations, itd. przedsiębiorstw energetyki cieplnej, firm produkcyjnych i handlowo-usługowych działających w branży ciepłowniczej. Polscy wydawcy dotąd nie postawili do dyspozycji Państwa książki, która przedstawiałaby aktualną wiedzę na temat szeroko rozumianych zagadnień marketingu i sprzedaży ciepła oraz usług ciepłowniczych. Tę lukę na rynku czytelniczym wypełni Cibet Sp. z o.o. za pomocą cennej i aktualnej pozycji. Przedstawia ona bogate wieloletnie doświadczenia w tej dziedzinie ciepłowników niemieckich, od których można się wiele nauczyć.